Eismopolis – saugaus eismo miestas

Pastarųjų metų statistika rodo, kad keliuose gerokai saugiau nei prieš dešimtmetį, tačiau miestai kasdien plečiasi, o ir intensyvumas juose – didėja, todėl saugumas keliuose vis dar išlieka itin aktuali tema. Greta daugybės institucijų kasdien kovojančių dėl gerėjančios situacijos šalies keliuose prisideda ir Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras, kuris jau lapkričio 23 d. Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ vyksiančioje 9-oje švietimo inovacijų parodoje „Mokykla 2019“ pristatys inovatyvią skaitmeninę mokymo(si) priemonę Eismopolis.  

Eismopolis – tai skaitmeninė mokymo priemonė, skirta ne tik formuoti vaikų ir paauglių saugaus elgesio kelyje įgūdžius, tačiau ir suteikti jiems naudingą informaciją, padėti įtvirtinti žinias, ugdyti gebėjimą atpažinti besivystančias pavojingas situacijas. Ši mokomoji priemonė tinka tiek individualiam mokymuisi, tiek ir darbui grupėse pamokų metu.

Priešingai nei daugelis kitų saugiam eismui mokyti skirtų priemonių, Eismopolis yra vienintelė ne tik Lietuvoje, tačiau ir visame pasaulyje mokymo(si) priemonė, paremta unikalia naujove – pavojaus suvokimo testavimu. Šis metodas yra skirtas patikrinti gebėjimą suvokti artėjantį pavojų ir jau yra naudojamas ne vienoje šalyje.

Štai Didžiojoje Britanijoje, pavyzdžiui, pavojaus suvokimo testą privalo išsilaikyti visi, norintys gauti vairuotojo pažymėjimą. Šalies transporto departamento užsakymu atliktas tyrimas parodė, kad kartu su pavojaus suvokimo testu egzaminą išlaikę asmenys pirmaisiais metais kelyje padarė 5 proc. mažiau avarijų, kuriuose žuvo ar buvo sunkiai sužaloti žmonės. Šis procentas – itin reikšmingas ir svarbus, todėl tikimasi, kad projekto įgyvendinimas Lietuvoje, ilgalaikėje perspektyvoje sulauks ne prastesnių rezultatų.

Keliaudamas po Eismopolį, besimokantysis turi praeiti 24 stoteles per virtualų miestą, kuriose jis ras ne tik informacijos svarbiomis saugų elgesį užtikrinančiomis temomis, tačiau ir žinių pasitikrinimo testą bei pavojingos situacijos vaizdo siužetą, galiausiai – žaidimą atsipalaiduoti.

Per pirmąjį Eismopolio naudojimo mėnesį prie svetainės prisijungė daugiau nei 3 tūkstančiai unikalių vartotojų, kurie „aplankė“ skirtingas stoteles (temas) virš 30 tūkst. kartų. Ir nenuostabu – žaidimo taškai, motyvacinės kortelės, galimybė užsidirbti naują vaikštuką, keisti profilio nuotraukas, lyginti save su kitais žaidėjais vilioja vaikus patirti kitokį – inovatyvų bei pažangų saugaus eismo mokymosi būdą.

„Šiuo projektu norime ugdyti ne tik vaikų sąmoningumą, suvokimą, kas yra eismas, jo dalyviai, koks turėtų būti saugus elgesys, kokios didžiausios rizikos. Eismopolis skirtas ir suaugusiųjų edukacijai. Kurdami šį projektą, išsikėlėme tikslą, kad vaikai saugaus eismo galėtų pamokyti ir tėvus: pavojaus suvokimo situacijos yra labai gyvenimiškos, pavyzdžiui, viena jų skirta parodyti, kaip teisingai išlipti iš automobilio prie mokyklos. Pažaidę, mažieji ne tik patys mokės išvengti pavojaus, bet ir perspės suaugusius“, – pastebi projekto vadovas M. Valinevičius.

Be to, projektą realizavęs BMK, kartu su partneriais, ne tik įgyvendino kūrybinius bei programinius sprendimus, tačiau ir pritaikė Eismopolį duomenų stebėsenai. Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras dabar turi galimybę patogiai sekti ir analizuoti svetainės naudojimo duomenis bei,  atsižvelgdamas į statistiką, formuoti tikslesnę saugaus eismo mokymo politikos strategiją.

Eismopolis – puiki priemonė saugaus eismo mokymui, kuri yra naudinga ir vaikams, ir tėvams ir pedagogams leidžiantis daug lengviau sudominti moksleivius saugaus eismo kelyje tema. Išbandykite Eismopolį jau dabar – juk saugumas keliuose visų pirma prasideda nuo mūsų pačių.

 

Projekto užsakovas

Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras

 

Projekto rangovas

UAB "Biznio mašinų kompanija"


Projektas finansuotas

Programa organizuojama vykdant projektą „Neformaliojo vaikų švietimo paslaugų plėtra“ Nr. 09.2.2-ESFA-V-729-01-0001, įgyvendinamą pagal 2014–2020 metų ES fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.2.2-ESFA-V-729 priemonę „Neformaliojo vaikų švietimo įvairovės ir prieinamumo didinimas“.

Partneriai

Klientų aptarnavimas

2018 © Visos teisės saugomos. UAB „Education Technologies“

Sprendimas: www.webmod.lt