K12 forumas: UŽ(si)DEGTI POKYČIAMS

Kvapą gniaužiantys Lietuvos ir užsienio pranešėjų pristatymai, abejingų nepaliksiančios kūrybinės dirbtuvės, įtraukiančios diskusijos ir nuotaikingi naujausių technologijų pristatymai - visa tai ir dar daugiau šių metų K12 forume.

Šiais metais K12 forumai aplankys du miestus: spalio 28 d. susitiksime Kaune, Europa Royale (Miško g. 11, Kaunas), o spalio 30 d. - Klaipėdoje, Kultūros fabrike (Bangų g. 5A, Klaipėda).

Į renginius būtina užsiregistruoti: daugiau informacijos apie K12 forumą Kaune ir registracija - čia, daugiau informacijos apie K12 forumą Klaipėdoje ir registracija - čia.
Daugiau informacijos apie renginį: http://k12forumas.lt

Dėl didelio dalyvių skaičiaus prašome iš vienos įstaigos registruoti ne daugiau nei du dalyvius.

Dalyvių skaičius ribotas.

 

ĮKVEPIANTYS LIETUVOS IR UŽSIENIO LEKTORIŲ PRANEŠIMAI:

 

Ilgametę ekspertinės veiklos patirtį švietimo srityje turinti Elise Tarvainen ne tik dirbo su daugeliu mokyklų Suomijoje, tačiau ir padėjo jose kurti bendradarbiavimo kultūrą bei į mokinį orientuotą mokymą(si). Renginių metu lektorė pasidalins patarimais, kaip sėkmingai plėtoti aktyvų ir inovatyvų mokymą(si) mokyklose.

 

 

 

 

Skaitmeninio mokymo(si) ekspertė Niina Halonen tiki, kad mokymasis bendradarbiaujant ir įtraukus mokyma(si)s gali būti pasiektas per tikslingą technologijų naudojimą: renginių metu lektorė dalinsis patarimais kaip tikslingai planuoti technologijų diegimą mokyklose.

 

 

 

 

 

Lyderystės temą renginiuose plėtos VU partnerystės docentė Eglė Daunienė, kuri jau daugiau kaip 5 metus tyrinėja adaptyvios lyderystės reiškinį permainų įgyvendinimo kontekste. Tai į 21 amžiaus iššūkius orientuota lyderystės samprata, ieškanti veiksmingų sprendimų mūsų neapibrėžtumo, greitos kaitos, milžiniškos technologinės pažangos, ekologinių ir socialinių problemų pasaulyje.

 

 

 

 

Fabian Klein turi ilgametę patirtį mokymo procese naudojant tiek „pasinėrimo į kalbą“ metodiką, tiek įvairias šiuolaikines technologijas. Patirtis kuriant inovatyvias mokymosi programas, rengiant skaitmenines pamokas šiandien jam leidžia dalintis geriausiomis praktikomis, kaip tikslingiau naudoti kalbos įsisavinimo technikas, kaip naudojant skaitmenines mokymosi priemones padidinti studentų įsitraukimą.

 

 

 

 

Informatika pradinėje mokykloje (ir ne tik) iš esmės remiasi informatinio mąstymo ugdymu ir inžinerinių įgūdžiu formavimu. Kuo inžinerinis ugdymas svarbus mums? Kada geriausia pradėti mokyti šių įgūdžių? Kaip informatinis mąstymas svarbus inžineriniams? Šiuos ir kitus klausimus kels fizinių mokslų daktarė Valentina Dagienė.

 

 

 

 

Renginio moderatorius - Aurimas Perednis - žurnalistas, radijo ir televizijos laidų vedėjas. Aurimas yra Akademinio politologų klubo garbės narys, antikorupcinės organizacijos Transparency International Lietuvos skyriaus dalininkas. Žmonėms ir organizacijoms padeda tobulinti viešojo kalbėjimo įgūdžius. 

 

 

 

 

ĮTRAUKIANČIOS KŪRYBINĖS DIRBTUVĖS

>> Kalbų mokymosi sistema, sujungusi technologijas ir paruoštą interatyvųji edukacinį turinį

>> Inovatyvi pamoka: ar įmanoma sujungti 3D spausdinimą, programavimą ir matematikos pagrindus į vieną pamoką?

>> Keturių skirtingų gamintojų interaktyvūs ekranai vienoje erdvėje: išbandykite ir pajuskite skirtumus

>> Naujos kartos „Vernier“ gamtos mokslų laboratorija

>> Šiuolaikinis darželis ir pradinė mokykla: kaip sudominti ir įtraukti vaikus į ugdymo procesą

 

NUOTAIKINGI NAUJAUSIŲ TECHNOLOGIJŲ PRISTATYMAI

 

RENGINIO DALYVIAI:

 

Už(si)dekime pokyčiams kartu!

 

Partneriai

Klientų aptarnavimas

2020 © Visos teisės saugomos. UAB „Education & Business Technologies“

Sprendimas: www.webmod.lt